Przerwa urlopowa od 8 do 15 lipca . Wszystkie zamówienia będą obsłużone po tym okresie.

FAQ

1. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

  • Wszystkie zamówienia realizujemy na bieżąco i bez zbędnej zwłoki. Zwykle w terminie 3-5 dni roboczych zamówiony towar jest dostarczany do klienta przez kuriera lub do paczkomatu

WAŻNE !!!

W przypadku zamówień grupowych oraz zamówień spersonalizowanych

termin realizacji ustalany jest indywidualnie z Klientem.

 

2. Ile zapłacę za dostawę produktów?

 Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz INPOST

  • Możliwe są następujące warianty:
    • odbiór osobisty
    • dostawa do paczkomatu:

1.     rozmiar A:    8 x 38 x 64cm – 11,99 zł

2.     rozmiar B: 19 x 38 x 64cm –  12,99 zł

3.     rozmiar C: 41 x 38 x 64cm –  14,99 zł

  • dostawa kurier: 18,00 zł
  • dostawa przez kuriera za pobraniem: 23,00zł

3. Jakie są formy płatności w sklepie?

W naszym sklepie dokonasz wygodnie płatności poprzez:

  • gotówka przy odbiorze osobistym
  • tradycyjny przelew bankowy
  • szybki przelew PayU
  • za pobraniem

4.      Czy mogę zwrócić lub wymienić towar?

 

Oczywiście, że tak. Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj, że zwrotu możesz dokonać w terminie 14 dni od otrzymania towaru i nie może on mieć śladów użytkowania. Możesz odstąpić od Umowy sprzedaży składając oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży Produktów . Oświadczenie to może zostać złożone pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedawcy (wzór formularza odstąpienie od umowy)

 

WAŻNE !!!

 W przypadku towarów spersonalizowanych zwrotów nie uwzględniamy!

lock - Sklep sportowy Jumperuser - Sklep sportowy Jumpercart - Sklep sportowy Jumpermagnifier - Sklep sportowy Jumpercross - Sklep sportowy Jumpermenu - Sklep sportowy Jumperchevron-down - Sklep sportowy Jumper